יום שלישי, 2 ביולי 2013

דברים חדשים קורים

כל כך הרבה דברים קורים, החיים המלאים האלה. הפתעות, פעולות, עשיות שונות. הציור הוא חלק מהן. הציור שנהיה ספונטני. שפותר את עצמו ומשחק לידי. כשאני באה לסטודיו אני קודם כל מודטת לפני העבודה, כבר סיפרתי. ככל שאני מודטת יותר אני פחות מודאגת.
הרי איך יודעים איך להתקדם? פשוט, מדמיינים מה צריך לקרות בציור. וכשמחוברים טוב ליקום בעיניים עצומות, אז ברור טוב מאוד מה צריך לקרות. ולא פועלים בבהילות. ולא נפלטות מהפה מילים שאחר כך מצטערים עליהן.
אני מודה שהמח שלי רגיל לרוקן אשפה. יש לי עוד די הרבה הבזקי אשפה. אבל פחות. אני חושבת מלא דברים טובים אז אני פחות מלוכלכת. פשוט.
וגם, אני רוצה לשתף אתכם במשהו. לפני כמה שנים גרתי עם ד' בדירה ברחוב המלך כורש בתל אביב. בית ישן כזה. זה היה עוד לפני שי' נולד. הייתי שותה אז די הרבה. וישנו בחדר עם רצפה ירוקה שממנו יש דלת למרפסת שפונה לחצר אחורית עזובה וקסומה ובה ניצב אחד מעצי השיקמה העתיקים ביותר בעיר. (משפט ארוך ויפה). הייתי ישנה נורא ואיום בחדר הזה. כל לילה הייתי מתעוררת מסיוטים. שיתפתי בזה את כל החברים שלי. הרגשתי שמשהו מוזר בחדר הזה אבל אז עוד לא הייתי כל כך מחוברת לעולמות אחרים. יותר הייתי מבוהלת מהם. ועדיין הרגשתי שהחדר הזה רדוף. מישהו או משהו שכן בו ודחס את האנרגיה בו והיה פשוט מחניק. הייתי קמה בתחושות חנק, והחדר היה מאוורר. היום אני לומדת, שכשמישהו רדום, או מורדם, או בסמים, והאנרגיה שלו פרוצה, יש מצב שיתיישבו לו ויתמקמו לו קצת כל מיני משוטטין. זה מאוד ברור כשאנחנו ערים ואנחנו נגיד מעורערים וחסרי כח, שנחווה כל דבר כטלטלה עצומה. אז כשאנחנו ישנים גם יש כזה מצב. לא לפחד, יש מה לעשות בקשר לזה. הכי פשוט.
פעם פחדתי מדיבורים כאלו ומחשבות כאלו. היום אני מלאה באהבה ובבטחון ומסבירה לעצמי את הדברים והכל מתיישב פיקס. וברור לי גם למה תמיד פחדתי מרוחות רפאים וקולות ודברים שאני לא יודעת להסביר. כי בתוך תוכי האמנתי בהם ואפילו חוויתי אותם. אבל למדתי לדחוק ולדחוס ולהרתע ולהיות מבועתת מזה. והיום אני נפתחת ומזמנת את כל האינפורמציות אל חיי והופכת רגישה יותר וספונטנית יותר. ומלאת אהבה ושמחה כלפי כל מה שבא אלי. ואני חווה את כל עשיית האמנות וגם שאר הפעולות האחרות בחיי כהוויה חיונית של משחק. ואני מתעייפת פחות! וכשככה הדברים, אז ערוצים חדשים של עשיה נפתחים לי ואני מוכרת יותר ציורים בחודשים האלה מכל מה שמכרתי בשנתיים האחרונות. הכי בקלות ובאהבה.  אני מתרגשת מאוד מכל הדברים החדשים שאני מגלה ובהמשך אשתף אתכם בעוד...

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה